Home / Our Story / Anul 2004
Anul 1 – Softul
Se spune ca in business inceputul e mai greu. Ce nu se zice este ca aproape fiecare zi este un nou inceput. Doar asa poti fi un competitor serios, care le ofera clientilor ceea ce isi doresc si inca ceva in plus: pasiune.
Primul an l-am folosit pentru a intelege exact care sunt nevoile pietei. Am adunat rezultate si am cautat utilitate chiar si in raspunsuri de tipul: "De ce as trimite emailuri cu voi cand avem si noi Outlook?". Am facut totul pentru ca 2004 sa facem un pas in fata, sa renuntam la softul cu care ne incepusem activitatea si sa le oferim clientilor nostri unul creat si dezvoltat de noi.

Dupa aproximativ 1 an de dezvoltare operationala, softul a fost online si aducea in Romania functionalitati care aveau sa fie preluate abia tarziu de competitori de altfel redutabili. Ce le ofeream nou clientilor? O aplicatie in care aveau control aproape total, se aflau in contact permanent cu rezultatele campaniilor proprii si, poate cel mai important, care incerca sa le inteleaga nevoile, pentru a ne upgrada la nivelul acestora.

In paralel publicam doua studii privind piata din Romania: "Obiceiurile de utilizare a e-mailului in Romania" si "Analiza comunicarii prin e-mail a firmelor romanesti". Scopul? Sa crestem increderea in canalul de comunicare pe care il propunem si sa demonstram ca acesta poate livra rezultate aproape incredibile.

Portofoliul White Image creste usor, usor si astfel si discutiile cu potentialii clienti se schimba. Putem sa punem pe masa situatii concrete, iar acestia incep sa devina mai receptivi la ce aveam noi de oferit. Astfel daca in primul an promovam zona de email, dar activitatea era dictata de ceea ce isi dorea clientul, primele proiecte au fost de design si de implementare de web site-uri, apoi incet, dar sigur balanta s-a schimbat, iar email-ul a castigat teren.

Provocari au continuat sa apara, iar despre asta vom vorbi in articolul dedicat anului 2005.
Vrei sa afli mai multe?
Toate articolele!