Home / Our Story / Anul 2011
Anul 8 – 400.000.000 de emailuri
Provocarile continua in activitatea noastra, iar 2011 ne aduce in fata unei borne importante: 400.000.000 de emailuri trimise. Ce inseamna asta? Volume foarte mari de trimitere, iar asta inseamna o provocare serioasa pentru servere.
Pe masura ce volumele cresc apare necesitatea de a trimite emailurile mai rapid, de stoca un volum mai mare de date. Cresterea volumui a insemnat intotdeauna upgradari si schimbari in ceea ce priveste tehnologia. Asta pentru ca "una din cele mai frecvente intrebari pe care le auzim este «cat dureaza sa trimit o campanie»". De volum avem parte si datorita faptului ca incepem sa extindem comunicarile si in afara tarii dupa ce TNT incepe sa comunice prin serviciile noastre in toate tarile din Europa de Est.

Ne ducem activitatea pe cat mai multe fronturi si le oferim clientilor nostri noutati de care sunt foarte incantati. Google Analytics este din ce in ce mai utilizat, iar pentru a face mai clara atribuirea conversiilor din emailuri il integram in aplicatia noastra. Asa reusim sa targetam in functie de atribuirile de comenzi. De altfel, primele profilari de achizitii au la baza atribuirea comenzilor facute de Google.

Tot in 2011 ne intalnim din ce in ce mai des cu termenul Landing Page asa ca introducem optiunea de a le gestiona pe cele personalizate. Scopul: prelungirea experientei personalizate din email si in paginile secundare, acestea putand fi personalizate automat pe baza datelor pe care le cunoastem despre un utilizator.

Suntem in situatia in care asteptam o mai mare influenta a automatizarilor. Discutam despre ele in toate prezentarile momentului, dar piata se misca inca destul de incet asa ca mai trebuia sa asteptam pentru adoptare si implementare. Despre cum au evoluat lucrurile am scris in articolele urmatoare.
Vrei sa afli mai multe?
Toate articolele!