Data Base Grow Tools
Punem la dispozitie probabil cel mai complet set de tool-uri de crestere a bazei date.

Targetare comportamentala in site
Vizitatorii site-ului sunt cele mai de calitate lead-uri si cum nu toti fac o achizitie atunci cand viziteaza site-ul, abonarea la newsletter ar fi o micro-conversie care necesita un engagement mai mic decat o achizitie. Astfel, putem folosi mesaje relevante si targetari simple. De exemplu, vizitatorii site-ului care petrec mai mult de un numar setat de secunde in site sau care viziteaza un anumit numar de pagini pentru a capta untilizatorii interesati. Putem merge si mai in profunzime, folosind mesaje diferite pentru fiecare categorie a site-ului pentru a deveni si mai relevanti. Deasemeneam, putem targeta doar vizitatorii care intra in site dintr-un anumit banner, pentru continua experienta cu un mesaj relevant. In acelasi timp, putem verifica daca o adresa este deja in baza de date si putem crea o experienta integrata in programul de bun venit.

Facebook leads
Campaniile colectare leaduri din facebook chiar daca nu sunt cele mai calitative asigura volume importante pentru cresterea bazelor de date.
Putem conecta formularele din facebook astfel incat noile contacte sa intre direct in programele de bun venit sau de profilare progresiva.
Marimea conteaza, dar calitatea ei conteaza mai mult
Analizam in timp real eficienta contactelor colectate
O baza de date necesita o strategie pe termen mediu si lung!
Offline connect
Aceleasi mecanisme care functioneaza in online le putem folosi foarte usor si pentru campaniile de offline.

Atunci cand un client este in magazin, la raft il putem invita sa se aboneze la newsletter folosind sms-ul. Imagineaza-ti ca langa produsul preferat exista un afis, un banner, care il notifica pe client ca daca se aboneaza la newsletter trimitand adresa de email prin sms, la un numar scurt, primeste un discount. Odata inregistrat in baza de date adrese, am trimis sms-ul si codul de discount prin sms si prin email.

Coduri de discount
Indiferent de canalul prin care colectam datele de contact ale noilor leaduri, fie ca vorbim de:
Generarea automata de coduri de discount ajuta la convertirea leadurilor in clienti sau la generarea de achizitii repetate.

Imagineaza-ti un mecanism de generare coduri de discount si noi il punem in practica.
Explore all the solutions on the Customer Success Platform.
In 2003 am fost primii care am
adus conceptul de email marketing in Romania.
Apoi marketing automation si multe alte proiecte.