Campaign
SufletiX - Om bun pe OLX
Campania CSR - OLX avea ca punct de pornire cresterea gradului de constientizare si implicarea vizitatorilor OLX in sectiunea de caritate a site-ului.

Astfel, am identificat una dintre cele mai importante nevoi ale fiintelor umane, respectiv sa fie percepute ca fiind bune si altruiste. Avand in vedere acest lucru, am vrut sa cream un mediu in care toata lumea sa se poata identifica si sa gaseasca valori comune.

Asa am creat un personaj cu care ne putem identifica cu totii, Sufletix - Om bun pe OLX. Acest personaj are abilitati de super erou si le foloseste pentru a face lucruri bune pentru persoanele in nevoie. Personalitatea lui are multe in comun cu oamenii reali. Puterile lui Sufletix provin din vointa lui de a face lucruri bune prin donare.

In prima saptamana a campaniei s-a inregistrat o crestere cu 30% a donatiilor pe site, comparativ cu luna precedenta.
Reactii pe Facebook: “Ce Batman? Ce Superman? De Sufletix ai auzit? E un altfel de erou, cu o putere simpla: sa dea mai departe”
Customer Engagement
Noriel Voice
Scopul principal al comunicarii a fost de a crea engagement in ajunul Pastelui.

Totul in dorinta de a crea un nou set de jucarii Noriel, personalizandu-le cu voci ale copiilor adevarati - voci ale copiilor ai caror parinti si-au dat acordul pentru comunicarile Noriel.

Cei care doreau sa se implice in crearea acestei noi jucarii aveau trei zile sa inregistreze vocile copiilor lor online sau sa Incarce un clip audio. A fost creat un landing page special in acest scop. Fiecare jucarie din pagina de destinatie ar putea interactiona audibil cu vizitatorii pe mouse-over.

Aceasta a fost prima comunicare in care clientii Noriel au fost abordati ca o comunitate care se poate implica in construirea unei jucarii Noriel. Acestia au simtit ca pot contribui personal la construirea jucariilor, iar implicarea lor a fost recompensata cu jucarii, oferite ca un stimulent.

In final, au fost trimise peste 300 de inregistrari, iar tinta initiala a fost depasita cu ~ 100%.
Marketing Automation
Customer Journey Porsche Inter Auto
Optimizarea procesului aftersales prin redirectionarea proprietarilor de masini si a utilizatorilor catre magazinele de reparatii PIA.

Am creat o serie de mesaje automate trimise cumparatorilor de noi masini, mesajele fiind diferentiate în functie de ciclul de viata al vehiculelor achizitionat.

Mesajele vizau:
- Evaluarea procesului de achizitie (7 zile de la livrare). Scopul principal al mesajului era de a evalua experienta achizitionarii unui vehicul nou de la PIA si de a valorifica satisfactia pe care majoritatea proprietarilor de autoturisme o are, încercând în acelasi timp sa obtinem review-uri pe locatiile dealerilor din Google.
- Accesorii (un mesaj trimis la 14 zile de la livrare). Invocam personalizarea noului vehicul Accesoriile erau oferite în functie de tipul de vehicul pe care beneficiarii au achizitionat de la PIA.
- Inspectia tehnica a sezonului (un mesaj trimis la 160 de zile de la livrare). Scopul mesajului era acela de a spori gradul de constientizare a cumparatorilor privind schimbarile climatice de iarna / vara (schimbati anvelopele, testati sistemul de frânare etc.) si de a invita clientii sa se programeze pentru prima lor vizita in service.
- Prima inspectie anuala (un mesaj trimis la 340 de zile de la livrare). Invita cumparatorii sa se programeze la prima inspectie tehnica a vehiculului lor pentru a-si mentine valabilitatea garantiei.
- A doua inspectie anuala (un mesaj trimis la 700 de zile de la livrare). Mesajul le amintea clientilor despre cea de-a doua inspectie a vehiculului lor, asociata si perioadei de garantie.
- A treia inspectie anuala (un mesaj trimis la 1050 de zile de la livrare). Mesajul le amintea clientilor despre o inspectie obligatorie conform legii. Scopul era de a mentine vehiculul in parametrii legali.

Engagementul acestor mesaje a fost cu 101% mai mare decat media pe industrie
Database Growth
Altex DSLR Lovers
Campania a fost creata cu scopul de a creste baza de date intr-un mod relevant. Provocarea a fost timpul limitat pe care l-am avut la dispozitie – o singura zi. Pentru a ingreuna provocarea, ziua de colectare a fost duminica, zi nelucratoare, iar majoritatea consumatorilor erau predispusi sa plece in vacanta (datorita perioadei de concedii).

Obiectivul campaniei a fost sa colecteze leaduri folosind tehnici cantitative in prim plan, iar in plan secundar tehnici calitative. Pentru a ne atinge obiectivele propuse, am personalizat pagina de yahoo mail Romania cu aceasta campanie. Userii care intentionau sa intre duminica, 30 iunie 2013, pe contul de mail yahoo erau intampinati in pagina de campania Altex Nikon d5200.

Landing page-ul asociat si nisat pentru pasionatii de fotografie a reusit sa creasca numarul abonatilor intr-o zi de duminica cu 1125%.