Îmbunătăţeşte experienţa
clienţilor tăi cu e-mailurile
de tip AMP
Abonaţii îşi doresc ca ceea ce găsesc în e-mail-uri să răspundă nevoilor lor. Au aceleaşi aşteptări în ceea ce priveşte designul e-mailurilor, motiv pentru care ne-am petrecut cea mai mare parte a ultimului deceniu făcând e-mailurile noastre prietenoase pentru dispozitive mobile.

Acum e momentul pentru ceva nou, ceva care să le ofere abonaţilor o experienţă personalizată. Astfel, interactivitatea prin e-mail şi acum AMP pentru e-mail sunt următoarele valuri în această tendinţă mare de a crea experienţe mai convingătoare, bazate pe comportamentul fiecărui abonat şi pe mediul de citire a e-mailurilor.
Ce este AMP pentru e-mail?
Anunţat la începutul lui 2018 şi lansat oficial în martie 2019, este un set de standarde deschise create de Google pentru crearea a ceea ce ei numesc „e-mailuri dinamice”, care le permit marketerilor să aducă funcţionalităţi comune pe web în design-urile lor de e-mail.
Reduci clicurile de acţiune.
Ieşi în evidenţă.
Creşti performanţa e-mailului.
Elementele AMP pentru e-mail le permit marketerilor să creeze prin e-mail:
Sondaje interactive
Colectezi rapid feedback, prin adăugarea de sondaje interactive live la e-mailuri şi creşti ratele de răspuns, dând putere abonaţilor să răspundă în momentul respectiv. Permii destinatarilor să răspundă la un chestionar, direct din e-mail. Aduni mai multe date şi monitorizezi loialitatea clienţilor. Ideal pentru chestionarele NPS.
Livrarea unui produs
Oferi detalii live pentru urmărire coletelelor, actualizate în momentul în care un destinatar deschide e-mailul, cu aplicaţia de livrare. Îmbunătăţeşti astfel experienţa clienţilor eliminând paşii suplimentari şi informaţiile învechite.
Recenzii de produse
Clienţii tăi pot oferi feedback, direct în e-mail, fără să mai fie nevoie să intre pe site.
Carusele
Poţi prezenta mai în detaliu fiecare produs sau o ofertă, prin introducerea de carusele în structura emailului.
Meniu acordeon
Acestea permit oferirea mai multor detalii despre un produs, un eveniment în corpul emailului fără a afecta designul şi fac mai prietenoase interacţiunea şi prezentarea informaţiilor în corpul emailului.
Integrarea de calendare în email
Simplifici experienţa utilizatorilor, introducând rezervarea prin calendar direct în email, iar acesta nu mai trebuie să facă o serie de acţiuni care pot deveni obositoare.
Ce înseamnă AMP pentru e-mail pentru marketeri şi dezvoltatori de e-mail?
Pentru marketeri, înseamnă că utilizatorii efectuează acţiuni direct în e-mail, mai degrabă decât să meargă către pagină de web, cum ar fi RSVP la un eveniment, participarea la un sondaj, verificarea adresei lor de e-mail, răsfoirea unui catalog online şi multe altele.

Pentru dezvoltatori, logica este implementată în JavaScript. Scripturile pot fi personalizate cu uşurinţă prin CSS3 şi se pot utiliza diverse elemente AMP, de la carusele până la conţinut proaspăt actualizat.
Ce se întâmplă în cazul în care clientul de e-mail nu permite afişarea de conţinut AMP?
Nimic ce îţi poate afecta activitatea. E-mailurile AMP sunt preîncărcate cu o rezervă HTML, astfel încât abonaţii să aibă întotdeauna o experienţă de utilizator bună, indiferent dacă clientul de e-mail acceptă sau nu AMP. Astfel dacă un client de email nu permite afişarea de AMP acesta va primi automat varianta HTML.
Bucură-te de toate avantajele AMP în 3 paşi!
1

Adaugă lista de contacte
Încărcă o listă de contacte sau import-o din CRM sau din alte sisteme folosind integrările existente.
 
2

Programează campania
Progrmează campaniile de e-mail AMP pentru a fi trimise la momentul potrivit, stabilit pe baza comportamentului cunoscut al utilizatorilor.
3

Analizează campania
Măsoară performanţa e-mailurilor AMP cu analize complete, inclusiv deschideri AMP şi HTML şi valori pentru trimiterea formularelor.
 
Suntem aici pentru a te ajuta sa-ti duci business-ul la urmatorul nivel!